The Vampire Diaries RPG Forum
Добре дошли в Мистик Фолс!Домът на всички митични същества които съществуват само в приказките.А дали е наистина така?
Добре дошли в Мистик Фолс!Домът на всички митични същества които съществуват само в приказките.А дали е наистина така?
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

♥ Добре дошли в Мистик Фолс! ♥

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Latest topics
» Създаване на древен вампир
Be careful not to go blind, you see them! EmptyНед Авг 26, 2012 3:13 pm by Елена Петрова

» Търся си семейство
Be careful not to go blind, you see them! EmptyЧет Авг 23, 2012 7:20 pm by Лекси Брансън

» Търся си другарче
Be careful not to go blind, you see them! EmptyЧет Авг 23, 2012 7:15 pm by Лекси Брансън

» Търся си гадже
Be careful not to go blind, you see them! EmptyЧет Авг 23, 2012 7:13 pm by Лекси Брансън

» Our beloved friends.
Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Авг 21, 2012 1:06 pm by Елена Петрова

» Създаване на паднал ангел
Be careful not to go blind, you see them! EmptyЧет Авг 02, 2012 5:44 am by Елена Петрова

» Реклами на вашите форуми!
Be careful not to go blind, you see them! EmptyНед Апр 29, 2012 2:53 pm by Катрин Пиърс

» Да броим до 1000
Be careful not to go blind, you see them! EmptyПет Апр 27, 2012 2:55 pm by Катрин Пиърс

» Създаване на човек
Be careful not to go blind, you see them! EmptyПет Апр 27, 2012 2:32 pm by Серина Ван Дер Удсън

Top posters
Катрин Пиърс
Be careful not to go blind, you see them! I_vote_lcapBe careful not to go blind, you see them! I_voting_barBe careful not to go blind, you see them! I_vote_rcap 
Марина.
Be careful not to go blind, you see them! I_vote_lcapBe careful not to go blind, you see them! I_voting_barBe careful not to go blind, you see them! I_vote_rcap 
Елена Петрова
Carrie Dupre
Елена Гилбърт
Barbara Dawson.
Caroline Forbes
Серина Ван Дер Удсън
Блейр Валдфор
Harley Benton.
Късметче:
Времето в Мистик Фолс
Be careful not to go blind, you see them! D000 Времето ще е предимно слънчево. Температурата ще е от 25 до 27 градуса. Ще има слаб вятър.
Брояч
free counters
Гласувай за нас:
Гласувайте за нас

Be careful not to go blind, you see them!

Go down 
2 posters
АвторСъобщение
Катрин Евънс
Хора
Хора
Катрин Евънс

Female Брой мнения : 21

Be careful not to go blind, you see them! Empty
ПисанеЗаглавие: Be careful not to go blind, you see them!   Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Фев 28, 2012 12:15 pm

Охх ужасни са...знам...не съм се занимавала с Фотошоп от много време /близо две години/ сега реших да започна отново, но всичките ми опити бяха ужасни :( :(

Be careful not to go blind, you see them! 4456097w
Be careful not to go blind, you see them! 4456103v
Be careful not to go blind, you see them! 4456104S
Be careful not to go blind, you see them! 4456159r

Нови аватарчета:
Be careful not to go blind, you see them! 4456532B

Be careful not to go blind, you see them! 4456537h

Be careful not to go blind, you see them! 4456539G

Be careful not to go blind, you see them! 4456543k

Be careful not to go blind, you see them! 4456618g

Be careful not to go blind, you see them! 4456619Y

Be careful not to go blind, you see them! 4456621Y

Едва ли ще има, но все пак приемам поръчки Be careful not to go blind, you see them! 253468018
Върнете се в началото Go down
http://collegeliferpgforum.bulgarianforum.net/
Катрин Пиърс
Administrators
Administrators
Катрин Пиърс

Female Брой мнения : 670
Местожителство : Мистик Фолс

Роул Плей
•За вашите герои::

Be careful not to go blind, you see them! Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Be careful not to go blind, you see them!   Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Фев 28, 2012 12:44 pm

Много ми харесват!! Be careful not to go blind, you see them! 2761736436
Върнете се в началото Go down
https://thevampirediariesrpg.bulgarianforum.net

Be careful not to go blind, you see them!
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
The Vampire Diaries RPG Forum :: Свободна зона :: Лично творчество-
Идете на: